zondag 19 februari 2012

De Schele Ridder

                                                                                              
    
 Dit waren mijn aller eerste schetsen, hier probeerde ik mijn stijl te vinden
met de schele Prins en Prins Witlof ben ik begonnen

Mij idee was dat de schele prins zijn schoene verkeerd omhas ( ofzelf, zijn schoen als handschoenen gebruiken en zijn handschoen als schoenen ) omdat het namelijk goed zag.

Maar dat was te veel verwarring en je kon niet echt goed zien wat de bedoeling was.

In het begin hadden mijn schetsen nog handen met armen, maar met de schets van Prins witlof vond ik dat de zwevende handen toch meer in mijn sfeer paste.
                                                                                                    






  Hier zie je de uit eindelijke versie van mijn schets, hoe ik wilde en hoe het erbij past met mijn andere karakters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten